کد خبر 187660
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

در شش ماهه اول ۹۱ بر خلاف دوره‌های گذشته رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری با افتی ۵ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبر، نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از فروش خودروهای سواری برای نهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که در آن برای چهارمین دوره متوالی شرکت آسان موتور بالاترین میزان رضایت مشتریان از فرایند فروش را کسب نموده است.
 
در این تحقیق با ۲۰۲ هزار و ۱۰۸ نفر از خریداران خودروهای سواری از ۱۰ شرکت عرضه کننده خودرو که بیش از ۶۰ مدل خودروهای سواری را به مشتریان عرضه کرده بودند مصاحبه انجام شده است. در شش ماهه اول ۹۱ بر خلاف دوره‌های گذشته رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری با افتی ۵ درصدی مواجه بوده است که بیشترین علت افت ناشی از پایین آمدن رضایت مشتریان از خصوصیت "تحویل خودرو طبق زمان مقرر در قرارداد خرید" است.
 
تعداد خودرو تحویل داده شده به مشتریان نیز در شش‌ماهه اول ۹۱ در مقایسه با شش‌ماهه دوم ۹۰ بیش از ۴۸ % افت داشته است که ببشترین افت فروش از آن گروه بهمن با بیش از ۶۸ % افت و در نقطه مقابل تنها شرکتی که رشد تحویل خودرو را تجربه کرده است، شرکت مدیران خودرو با ۹ . ۲% درصد رشد در این بازه زمانی است.
 
گفتنی است، شرکت ایرتویا به علت عرضه محدود خودرو در شش‌ماهه اول ۹۱ در رتبه بندی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش قرار نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس